första skoldagen och charm club

Nu är första skoldagen slut. Eller det var bara en sorts info dag, med fotografering också. Hoppas verkligen att jag ser okej ut, eftersom det är sista skolfotot med 9e1.
Efter åkte jag och några tjejer från klassen och åt lunch och sen kollade vi runt i affärer, jag kollade på de stört snygga skorna och var såå nära på att köpa dom ! jag tror faktiskt att jag ska göra det. Bara att de är ju ganska dålig kvalite så 500 för det är ju lite surt. Men aja... Men jag köpte en berlock från thomas sabo. Eller jag hade fått pengar från min bror för att jag skulle köpa en berlock, och så beställde jag en dödskalle för några dagar sen och idag hade den kommit till affären.  Hela thomas sabo armbandet och alla berlocker har jag fått i konfirmations present, och så här ser det ut nu! (min kamera suuuger, jag vet)


Jag ska få en till berlock av farmor, och jag har önskat några av de här!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0