4 advent*

Tjenare, tänkte bara berätta lite om dagen och påminna Tove om att det är den fjärde advent idag. Antagligen är hon lika trött som jag, som precis lackade på blogg.se som inte lät mig logga in på mitt Schoolsoft användarnamn och lösenord. Denna söndag har jag spenderat i den stora staden Stockholm jagandes efter julklappar tillsammans med Ida! Efter det blev det fika på bästa fiket runt plattan, Hurry curry. Ich liebe varm choklad med marshmellows. Men julklappsshoppingen blev ganska fail på min del, kom hem med en tröja till mig och en av tre av de julklappar jag behöver köpa.
hej, jag heter Sally och jag saknar Spanien med bästa Jon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 01:50:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Sally

Jag har ingen aning :) ca 150 kr per julkapp kanske ;)

2010-12-20 @ 09:51:30
URL: http://laviedenous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0