Jul! sen? nä!

Nu drar jag ut tummen ur röven (hm) och uppdaterar. I år firade jag och min familj jul med vår släkt i Skåne, som alla andra år! Det blev en väldigt trevlig och mysig kväll och alla fick så himla fina julklappar! Här är lite bilder från kvällen och de andra dagarna som jag spenderade i skåne!.

kusin och jag pyntade pepparkakshuset

Julgranen med alla julklappar! lite skakig bild... men orkar inte ladda upp en annan hehe!

lekte med kameran (ingen vits med bilden alltså...)

alla mina kusiner från min mammas sida och jag hihi

kusin tar mat från det goda julbordet

TOMTEEEEEEEEEEEEEEN

yey


Julklappar i massor

Anton och Max

Systeryster
Gröt är gott

Min snygga poncho (OCH NY GARDEROB I BAKRUNDEN)

Nya berlocker till Thomas Sabo armbandet!

Vad jag fick i julklapp:
  • Grå stickad poncho med luva (bild där uppe)
  • DrDenim svarta jeansleggings
  • Pengar
  • Presentkort på Zara
  • 2 Thomas Sabo berlocker, en månadsten och en converse sko! (bild där uppe)
  • Sportbh
  • Make Up Store foundation
Jag är så himla supernöjd med allt!


Förstår ni hur lång tid det tog att göra detta ointressanta inlägg? hehe nu ska jag fortsätta att dega och kolla på gossip girl! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0