koncentration

Plugg är kul. Islam är kul. SO är kul. Skola är kul. eller?
Just nu sitter jag och försöker plugga, men det går inte så bra! Jag är ju så hiiiimla populär så folk bara smsar och skriver på chatten. Det är liksom några personer som jag inte brukar chatta med mig som jag gör det nu, och några som jag brukar chatta med då. NU när jag är i stort behov av att koncentrera mig. Nu ska ni få höra: Jag hade t.ex. äntligen lyckats stänga av datorn då jag loggade in på facebook från min iphone. När jag väl var inne där skrev Isak nånting på chatten och jag såg inte vad det var eftersom chatten alltid laggar från iphonen, och då var jag tvungen att sätta på datorn igen... gr-ymt.


fin va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0