Me

Jag blir så sur på folk som ska klaga på någonting som man gjort. Jag kan erkänna att jag har gjort mycket fel under mina 15 år, men när det kommer fram någon till mig som jag inte känner och börjar klaga på mig så kan jag blir riktigt ledsen, känna mig otillräcklig och orolig. om man tar förhållanden som ett ex. Jag har haft några pojkvänner, och jag har vart kär ganska många gånger så jag är aldrig tillsammans bara för att visa denna såkallade "satus" som många tror att man får om man vart tillsammans med många. Det är seriöst det dummaste jag har hört, och om det nu är många som känner så så skäms jag otroligt mycket för det är ingenting som jag strävar efter att få. Det är precis som när det var en kille som sa till mig att jag var en "player"(ännu något riktigt töntigt). Jag har haft några pojkvänner, det har jag, men det är ingenting som jag ångrar. Jag har haft en underbar tid med alla. Nu kanske det låter som om jag har vart tillsammans med hela världen, men jag har bara vart tillsammans med ett fåtal. Så innan ni kritiserar någon som inte har gjort någonting dumt eller gjort något mot er, tänk efter.

Kommentarer
Postat av: Denise

Gilla ;) Det är bra att du står upp för dig själv! Puss på dig ♥

2010-12-26 @ 21:28:06
URL: http://denns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0