Söndagen den tjugosjätte

Haha sjätte... Idag är antagligen den sista dagen jag är i Skåne för den här gången... Det beror på vädret imorgon, ifall det inte stormar är det mot Stockholm som gäller! Skönt men synd för jag kommer nog inte träffa mina kusiner föränn i sommar. I dag har jag varit i torekov hos min kusin och spelat donkey kong country returns på Wii! Grymt kul. Efter det bakade vi Toblerone muffins(!) som ser helt galet goda ut, men jag har inte kunnat smaka dom än för någon sekund efter vi tagit ut dom ur ugnen stack vi till Båstad där vi åt och kollade på bio! Vi såg oceans och den var helt fantastiskt fin. Dock hemsk för man såg klipp där fiskare, antagligen tjuvfiskare, fiskade hajar och högg av deras fenor och sedan släppa ut de lidande djuren för att dö en hemsk död på bottnen helt försvarslös. Det var brutalt hemskt. Förstår ni varför man gör så? Nåväl nu ska jag äta muffins tills jag spyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0