midsommar

Ikväll har inget hänt, för de flesta kompisar är antingen på konfirmantionsläger eller så är de med släkten.  idag tänkte jag ha på mig min blommiga klänning från bikbok, det hade ja också tills typ 17 då jag böt till min systers skitsnygga klänning fån mango som jag tyvär inte har någon bild på. Men jag tog bilder med Bikbok klänningen som ni nu får se :


bild 1: ...
bild 2: jag vet att mina armar ser mongo ut.. men ändå :)
bild 3: min lilla älsklings sjukling som har blivit biten av ett motherfucking djur. En räv typ. vill slå den saken för man ser hur illa simba mår. Men vi har varit hos veterinären och fått penicillin. Så jag hoppas hoppas att han blir bra snart.

/sally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0