plugghäst

Nej jag är verkligen inte en sån som  pluggar sönder till prov. Men jag försöker. Den här veckan är det så mycket att jag knappt får tid att sova och jag somnade igår på svenskan pga att jag inte sovit längre än 7 timmar per natt i säkert 1-2 veckor. Jätte irriterande. Men nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i svenska boken. Men som sagt är det mycket som händer i veckan, så plugget prioriteras tyvärr.. men jag uppdaterar när jag har tid!

hehe ful bild från google. Men bilden stämmer rättså bra till vad jag tycker. Ciao


Kommentarer
Postat av: isaa

haha gulle somna du på svenskan? :O <3

2010-11-16 @ 22:28:51
Postat av: sally

jaa haha Hanna fick väcka mig... :s puss

2010-11-17 @ 18:11:17
URL: http://laviedenous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0