sally + feber + kemi + hemkunskap = ♥

Usch vad jag hatar att vara sjuk. Så.segt.jag.dör. Jag hoppas att jag blir frisk imorgon då det är freeedag och då jag har roliga planer! Nu ska jag återgå till att ligga i sängen och förbanna mina föräldrar som lagar mat så att lukten har spridit sig till mitt rum... nä inte riktigt, det är gott med mat, men INTE DEN JÄVLA LUKTEN. Det är synd om mig idag alltså... Och pricken över i:et (och det som fick mig att sluta "plugga" var att jag skar mig på den idiotiska NO boken!
Jag kollar också på lite gymnasium. Hittils har jag bara hittat ett intressant, norra real, men åh jag har ingen aning om hur det ska bli för dagy har också intressanta inriktningar, men jag vill in till stan!

Igår var jag duktig och bakade en daimkladdkaka eftersom jag måste ha gjort det tills på måndag (hk läxa!) och den blev helt sjukt farligt god! Så nu blir det lite fika hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0