höstlov

efter att ha börjat lovet med en grym kväll hos Sara vaknade jag, Fanny och Sara klockan halv nio, inte så pigga och fräsha, av att vi skulle dra och äta frukost. Så trötta, illamående och något irriterade drog vi till närmsta 7eleven. Irriterade var vi för vissa saker som hade hänt under kvällen och att MIN MOBIL HADE BLIVIT (OCH FORTFARANDE ÄR) STULEN!!!! och Fannys simkort hade låst sig och vi frös ihjäl. Efter det åkte jag hem och på bussen träffade jag Sanna som jag inte hade träffat på hundra år, och vi bestämmde oss för att äta lunch tillsammans så hon kom hem till mig och vi åt nudlar och sen glass framför Mtv. Sen gick Sanna hem och jag åkte till Ida! Vi åt pasta och pesto och drog senare ut för att träffa några vänner. Vi kom hem runt 1 och då började vi kolla på John Tucker must die. Har sett den förut men det var kul! Sen somna vi och när vi vaknade så kollade vi på The Notebook för att Ida tvingade mig för att "den är bäääääst"! Men den var ju faktiskt riktigt bra! Sen åkte jag hem och sen vart det volleyboll träning! Resten av eftermiddan har jag bara chillat. Jag skulle träffa en kompis men båda är helt trötta och han var sjuk så vi ska nog ses i veckan istället. Najs, det här var min helg.

söta Ida och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0