KNAAAAS

Hejsan! Just nu ligger jag i min säng och myser med en tidning i handen och min katt nergrävd i min famn. Skulle egentligen ha vart med massa härliga människor ikväll men har match imorgon..inte kul just nu. Hade klätt på mig och allting när jag fick reda på att jag inte kunde. Surt. Aja, skönt med lite lugn och ro efter en jobbig vecka med prov och läxor. Imorgon ska jag som sagt spela match och sen på kvällen gå på bio ( eller få se vad det blir) med min pojkvän. kul ska det bli iallafall :) Juste, spelade f18 match igår, så nu har jag blåmärken över HELA min kropp! Det gör så fruktansvärt ont!! Ska nog duscha snart bara för att känna mig extra fräsch+ med högsta värme. hihi. PUSS på er.


Kommentarer
Postat av: issaaa

hah tove gullunge <3

2010-10-02 @ 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0