muffinsbak!

åh har precis bakat muffins. Jag har dock inte hunnit smakat någon än, men mamma säger att dom är jätte goda + att smeten var skiiiiit god ! Jag har gjort choklad muffins med non stop i. recept: http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=472


6 portioner
Stora formar, 6 st/plåt

100 g smör
2 ägg
2 1/2 dl socker
2 dl vetemjöl
1 1/2 tsk vaniljsocker
1 krm salt
4 msk kakao
1/2 tsk bakpulver
25-30 Marabou Non Stop
Sätt ugnen på 200°C. Smält smöret. Vispa ägg och socker pösigt. Blanda i de torra ingredienserna. Häll sist i smöret och blanda. Fyll formarna. Stick ner några Non Stop i varje muffins. Grädda mitt i ugnen ca 15 min.








fast nu har jag smakat och jäääääääääääääääääääääääääääääääävlar va gott !!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0