ojsan

Jag har inte orkat/hunnit uppdatera så mycket sen i fredags då jag bara har varit hemma en liten stund igår och idag.

Det var jätte mysigt med Sara då vi åt på restaurang och sedan såg remember me. En riktigt bra film. På lördagen sen så åkte vi in till stureplan och shoppade! Jag fick hem en kamel färgad blus! Visar den senare (om jag orkar).
lördags kvällen spenderades med Anna-karin då vi hade det mysigt och kollade på pretty woman. Jag var så sjukt trött så det var det enda jag pallade göra. I dag har jag pluggat franska, spelat volleyboll och ätit middag hos min käre bror och hans familj!





I'm in Kristiana's giveaway: http://kristianav.blogspot.com/



AJA ! jag ska bara ta bild på min tröja, och då uppdaterar jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0