tired


haha



Tack för en underbar kväll! kände att jag behövde komma ut lite ;) har bara degat hemma den senaste veckan.

Idag har jag inga planer vilket är så extremt skönt!´Eller inte under förmiddagen. Jag ska nog cyckla ner till ica med syskonén och köpa godis(you know, löööördag) och sen råstäda mitt rum. Sen senare på kvällen ska jag på en 50års fest som hålls av pappas kompis. Jättekul! Blev bjuden till en liten fest ikväll men tror jag skippar. Mamma vill gärna att jag stannar ett tag även om jag får gå efter en stund;) det är så skööönt att mamma och pappa fattar hur vi känner ;D Dem ba: Amen gå ut och ha kul. Ring när du är påväg hem". ÄLSKAR ER!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Den där tröjan känner jag igen ^^ :P Kul att du använt den! Ses imorgon pussunge! <3

2010-10-17 @ 17:52:19
URL: http://smallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0