it's not the fall that hurts, it's when you hit the ground

igår så var jag, Denise, Isabel och Felicia i stan för att äta på restaurang och gå på bio! Det blev så att vi åt på Pizzahut och såg I rymden finns inga känslor. Riktigt sevärd och gullig film! Efter det åkte jag till Isabel också sov jag där, och sen började vi dagen med nutella mackor och oboy när vi kollade på I love you Phillip Morris. Klockren film, men ingen jag kan rekomendera riktigt, den är inte så bra. Jag hade sett den innan och den var mycket bättre andra gången. Här kommer lite bilder från igår!






tack för en grym kväll tjejer! (synd att du inte kunde följa med tove :(

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0