STOLT

tjenixen. nu ska jag ta och berätta om min helg bara för att ha något att skriva om. I fredags drog jag till pojkvännen och sov där. det var trevligt;) sen i lördags åkte jag på match och som sagt så förlorade vi rätt så stort. Men,men. Och sen igår så drog jag på innebandymatch för eric spelade. Dem vann! sen åkte jag till min syrras match i botkyrka och dem vann också. och sen åkte jag på ännu en match där eric spelade och där gick dem vidare. wohooo. Lyckad helg iallafall :P Nu sitter jag och kollar på the city på mtv. skööönt. ska egentligen skriva en engelskauppsats men jag orkar verkligen inte just nu..


Om man ändå hade det här vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0