Levi Strauss & Co

Igår när jag var i Täby Centrum med Felicia köpte jag ett par utsvängda jeans, vet inte om jag är en sån som passar i utsvängda men det är snggt så jag köpte ett par från Levi's för bara 270 spänn! De har tidigare kostat typ 899 tror jag, så lätt värt. Dock är de väääldigt tajta så jag måste gå ut dom lite så att dom töjer sig en del och jag kan använda dom utan att typ dö så fort jag ska upp för en trappa eller så... Här är dom i alla fall!


Iphonekameran hänger kvar, woop wopp!


Kommentarer
Postat av: Elsa

exakt var i täby c köpte du dem? Jättesnygga! :D

2011-05-01 @ 17:33:03
Postat av: Isabel

Ledsen för sent svar! Tack så mycket, jag köpte dom på Levi's butik som ligger på plan två, i samma gång som Body Shop och U-turn och de. :)

2011-05-07 @ 16:36:42
URL: http://laviedenous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0