16 februari

Tove här igen, det var ett tag sen va? Har inte haft någon blogglust eller någonting på senaste tiden vilket har vart ganska självklart med tanke på min usla uppdatering.
Idag har jag vart hemma från skolan och vart sjuk. eller är fotrfarande sjuk. Gud så tråkigt det är att vara hemma när man väl är sjuk. Jag som brukar älska att vara hemma från skolan, men inte när jag är sjuk.. Och imorgon skulle jag ha åkt till Romme med skolan, men det kommer inte bli av. Så himla tråkigt. Jag får väll sysselsätta mig med pluggandet isället. Gud så tråkigt!


bild från helgens fotbollscup. Det gick inte så himla bra, men eftersom vi spelade f17 så är vi extremt nöjda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0