igår

Igår var det ju väääärldens snöstorm så allt var kaos. Bussarna var inställda så jag fick skjuts av pappa, men jag gick till Isabel istället för skolan, och spenderade förmiddagen där. Det var ju typ frivilligt, jamenar, det stod "om du inte kan komma är det bara att anmäla sig som sjuk" sååååååååååååååååå... Sen åkte jag hem till Evelina och hjälpte henne att laga mat mm och sen kom gästerna! Det var jättekul! Efter maten lekte vi våghals, sån jävla klockren sanning och konka lek! Maja fick t.ex. gå över till grannen och säga:" Skulle jag kunna få låna toapapper? Jag råkade äta lavermang/laxerings medel istället för huvudvärkstabletter... " hon spelade in allt och det var så himla kul.





ikväll ska jag iallafall till Ida för att sen dra vidare någonstans. Fanny och A-K joinar oss nog och jag är så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0