sjuuk

bara för att jag är typ stolt över att jag har varit frisk hela vintern så vaknade jag upp i morse av att jag hade ont i halsen och kunde inte andas genom näsan. Mys. Men jag äter glass och dricker oboy (vi kan ju låtsas att det är förkyldningsmedicin...) i massor för att bli frisk haha!

Igår var jag, Evelina och Madeleine hos en kompis på resarö där jag träffade en massa gamla kompisar från dagis och lågstadiet, askul!! Idag var jag först med Evelina, och vi satt faktiskt och solade ansiktet på bänken på terassen för det var så varmt! Efter det åkte jag till min bror &co och fikade och sen drog jag på träning! Nu taggar jag inför solsidaaaan! :D

haha nice, tog en bild genom fönstret igår........................................ schmuts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0