Att vara sjuk

Att vara sjuk. Ja, det är nog det jobbigaste som finns. Nej nu överdriver jag såklart men ibland kan det vara sjukt jobbigt! Det är så onödigt och gör bara ingen nytta enligt mig. Just nu sitter jag och har ont i halsen, bihålerna och öronen + att jag är förkyld. Varför drabbades just jag? jag vill ju inget illa? Hm, aja det ingår väll i livet antar jag väll.

Idag har jag inte gjort någonting. Timmarna går bara så himla segt och speciellt när man är ensam själv hemma. Det ända som hållt mig sysselsatt har vart tvn. I LOVE YOU! Utan tvn hade jag vart helt död just nu. Jag hade säkert sovit bort hela dan utan den. Pust. Aja, nu ska jag gå ner och kolla på tv med mammi. PUSS







Kommentarer
Postat av: Astrid

Krya på dig gumman! <3

2011-01-09 @ 12:36:01
URL: http://knaskalas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0