chillmode

Jag kom precis hem från världens bästa volleyboll träning! Den var jättebra, kul och jobbig! Det har bildats ett 95-lag med volleybollspelare i vallentuna födda 1995 så det är ungefär 12 stycken med olika erfarenhet, men det fungerade hur bra som helst och jag ser fram emot SM kval senare i vår osv.
I eftermiddags när jag kom hem åt jag världens godaste mellis - rostad skogaholmslimpe skiva med ett tjockt lager messmör och varm oboy till det! Mums. Och nu sitter jag och äter ben and jerrys phish food. Jäääääklar vad det är gott!

mitt volleyboll lag!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Galet gott. Och den nya och snygga (okej för att vara en elevbok är den det) elevboken i bakrunden!

Nu är jag så himla trött så jag ska gå och sova redan nu! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sis

ÄT INTE UPP MIN FISK MAT!!!!!

2011-01-11 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0