nyår

Förlåt för sämst uppdatering från min sida, jag har helt enkelt inte haft tid att sätta mig framför datorn, förrens nu då jag har 10 minuter på mig för sen kommer Ida! I fredags, nyår, så åt jag en jättegod middag med A-K och Fanny innan vi drog vidare till Ella gård där Julia hade lite folk hemma hos sig, det var en liten fest med urskönt folk. Kvällen innehöll snöbollskrig, nyårskyssar, skratt och dans. Hade ingen kamera med mig, men om det läggs upp några bilder på ansiktsboken ska jag visa några!
I lördags var jag hemma hos A-K hela dagen, åkte hem vid klockan åtta då jag snabbt åt, böt om och tog bussen igen mot Stockholm där Sara hade lite härligt folk hemma hos sig. När alla hade dragit kollade vi på en film, "i min vindaste fantasi" tror jag den hette. Den var skitrolig och så himla klockren på vissa ställen! När filmen var slut så var vi inte tillräckligt trötta för att sova, vi har ju vänt på dygnet nu under lovet, så vi kollade på några avsnitt av Solsidan.
Nu är jag hemma och väntar på att Ida ska komma. Hon kommer med bussen om 5 minuter så nu måste jag springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0