odd molly

Idag var jag ju som sagt i Barkarby outlet med Isabel. Det var inte riktigt det jag hoppades på, men nästintill! Jag fick med mig en jättefin blus från Odd Molly och jag är helt överlycklig över att äntligen få ha en blus från Odd Molly. Visst, jag kanske gör det större än vad det är, men jag uppskattar verkligen det mesta och det här är verkligen inget undantag. Ett tips om ni vill fynda Odd Molly plagg är att dra till Barkaby outlet nu i mellandagsrean! 20 % rabatt av outletpriset, så jag sparade hela 600 kronor! Blusen kostade 725 kronor.


oooch sen har jag testat en ny frisyr sådär i tråk och ensamheten!

den var ful när den var gigantisk .

oh nu har Julia lagt ut några bilder från nyår på facebook! sååå.. snart gör jag ett inlägg om det! (när jag orkar, kan bli om 10 min, kan bli om 100 år)

Ps. ät varm choklad och pepparkakor tillsammans, SKITGOTT! och kolla på Gossip Girl! SKITNAJS! Jag kollar på www.tvduck.com och har kommit till avsnitt 10 av säsong 1 hehe. Jag rekomenderar det verkligen, så mycket bättre än vad jag trodde att det var! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0