torsdag!

Idag är det ju torsdag, som alla vet, och jag håller på att drunkna i läxor och annat! Därför har jag varken tid eller ork att uppdatera så mycket, det händer heller inte så mycket roligt på vardagarna att skriva om ;) Men imorgon efter skolan ska iallafall jag fika i stan med Sara och Fanny! Det ska bli supermyyys.
Förresten så hoppas jag att ni kollar på sexan nu, på not another teen movie. Den har jag redan sett typ hundra gånger, för det är den enda filmen jag har på mitt land, men den är så klockren! Skönaste filmen! ..... Nu har jag verkligen inget mer att skriva om ! Meeeeeeeeeeeeeeeen aja, puss och godnatt

 

okej en gammal bild från arkivet för blogg.se laggar !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0