åh söndagar är så underbara!

...eller?
Sitter just nu och försöker minnas allt jag har lärt mig på non inom fysiken sen i sexan. Fucking fyra år. Jag kommer knappt ihåg om vi ens hade fysik i höstas, och om vad det var isåfall...? Och när jag väl har tagit en paus från fysiken skriver jag på svenska redovisningen jag ska ha imorgon. AMEN GUDEH VAD KUL.
Nåväl, igår efter födelsedagslunchen så åkte jag till Ida där jag träffade Amanda och Anna-Karin. Vi åt middag coh sen åkte vi till Elin. Efter det åkte vi till Viktor som hade en fest! Shit vad den var flippad/spårad/spontan! Den planerades ju jättesnabbt då en annan fest ställdes in. Men den var skitrolig, och det var kul att träffa alla igen.



Nä nu pallar jag inte att plugga mer, fyfan. Nu blir det kladdkakebak istället. hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0