BARCELONA SHOPPING

Detta har jag shoppat i barcelona. Jag var och handlade i köpcentrum som La Maquinista och Maremagnum, och sen gick jag och handlade i affärer på shoppingator!

Hoodie och Hotpants från Hollister

T-shirt från Hollister

Skjorta från Pull and Bear, orkade inte stoppa in den så den fick hänga bara sådär!

Klänning från Pull and Bear som ser sjukt mycket snyggare ut i verkligheten!


Klänning från Bershka, vet inte vad som är snyggast! (yess ska stryka den...)

Marinblåa Converse från nån hipphoppaffär som hade skor....! :)

ID smink från Sephora, där är ID smink så hiiiiiiimla mycket billigare än i sverige!

 

 


Kommentarer
Postat av: Issa

Snyggaaa! Skärp till tror jag var snyggast btw :)

2011-03-05 @ 15:34:29
Postat av: Sally

taack :D okidoki, lutade åt det hållet jag med ;)

2011-03-05 @ 15:38:27
URL: http://laviedenous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0