If you want more love, why don't you say so?

Hej allihopa! Idag har jag som sagt fixat lite pass och träffat mammas gamla barndomskompis och hennes dotter. Vi åt lunch och badade jacuzzi och dom åkte för ungefär en timme sen. Jag märkte också att bilderna från söndagens plåtning med Jesse Laitinen var upplagda både på stylistens blogg och på Stockholmsgruppen.se. Det var ju lite kul sådär. Jag kan visa er en/två av bilderna om ni vill se... den tog jag från Madelene Billmans blogg! Imorgon drar jag iväg först till Romme med familjen för lite skidåkning innan jag åker vidare till Falun för SM i innebandy med laget! Men jag ska nog kunna slänga upp lite mobilbloggar! Men tills dess, ha det grymt! Pussar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vilka snygga bilder!!

2011-03-04 @ 13:17:56
URL: http://lifeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0