New Madison

Hej! Idag efter skolan hängde jag med Julia hem för att plugga. Det blev dock inte så jäkla mycket/inget plugg men massa skratt och snack. Funkar för mig liksom! På väg hem från skolan fick jag även ett samtal från Stockholmsgruppen där de bad mig att åka på en casting för en fransk modellagentur i Paris som heter New Madison. Och det var redan ikväll, så jag och Julia hoppade på tåget och tog en fin promenad genom Humlegården eftersom tunnelbanan var inställd och vi bara skulle till Stureplan. Väl där snackade de bara fransk-engelska men det gick helt okej ändå hoppas jag! Julia och jag tog i alla fall massa bilder med telefonerna, här har ni några!


Kärlek till dig.


Kommentarer
Postat av: Julia

I love you <3

2011-03-29 @ 22:32:26
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0