PINK

Idag var ju som alla vet första dagen i skolan efter lovet! Jag var inte så otaggad som jag hade trott för jag fick ju träffa alla igen! Ett litet plus i kanten var att jag fick min bikini från PINK på Victoria's Secret som Felicias moster hade köpt! Sen hade gullungen Sally köpt finfina födelsedagspresenter till mig i Barca, men dom visar jag latero! Jag ska visa bikinin först och samtidigt visa linnet från H&M som jag bara visade mönstret på förut! Jag matchade lite som jag kommer se ut i dom plaggen i sommar ! Haha alltid sommar, men typ det livet går ut på - längta efter sommar!



De två sista är gryniga som satan, ber om ursäkt !


Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

1. Hej! Älskar din bikini.

2. Hej! Du är skitsnygg.

2011-03-07 @ 19:50:35
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Denise

Waaaaaaaah, galet snygg bikini! Snygg brud också förstås. ;)

2011-03-08 @ 20:40:17
URL: http://denns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0