det är lööördag!

idag känner jag mig enormt seg efter 2 skoldagar... haha. igår efter skolan så åkte jag hem till Ida! när jag kom dit var Amanda, Fanny och Jacob (och så klart ida) där. Senare kom Johan och Erik och vi kollade på tv och skrattade åt alla tjockisar i biggest looser. Jag vet, vi är onda. Men det va kul! Senare på kvällen kom det mer folk, och jag lärde känna ytterligare en massa snälla människor! Jätte roligt :). Och idag har jag, Isabel, Tove och Oscar varit med och invigt badminton hallen ! Jag hoppas att Tove lägger ut lite bilder från det här, för hon tog en massa bilder!
nu ska jag testa att åka moppe ! yayyyyy hoppas jag inte dör :)


Kommentarer
Postat av: Emillinda

Lots of great info, keep up the good work!

2011-12-01 @ 12:12:55
URL: http://emillinda.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0