december

nu, är det kallt på riktigt! Typ för kallt... Och Sl klarar ju inte direkt av snö så det är ju helt underbart att vänta en kvart extra på att bussen ska komma, och då har man typ missat anslutningsbussen så man måste gå = U.N.D.E.R.B.A.R.T! Men nu är det ju najsigare då huset är varmt av att pappa har tänt en brasa och ugnen har varit på. Jag har faktiskt bakat daim kladdkaka! Den blev nog inte lika lyckad denna gång som innan, men helt okej tror jag. Ska smaka den snart! Igår hittade jag ett kamerastativ som jag lekte lite med... hehe


bilden blir lite sneklippt pga. att jag måste lägga in den som 800 bred!

hehe som sagt.

Kommentarer
Postat av: issaaaa

2010-12-03 @ 21:05:11
Postat av: issaaa

hehe oj, men tänkte bara titta in och säga hur brutalt snygg du är min vän <3

2010-12-03 @ 21:05:50
Postat av: Sally

Ska du säga!!?

2010-12-04 @ 11:35:58
URL: http://laviedenous.blogg.se/
Postat av: Annie

Men ditt jävla snyggo!!!

2010-12-12 @ 12:47:00
URL: http://anniepetronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0