hos ak47

Igår var jag i stan med Isabel. Vi shoppade, åt och gick på bio! Vi såg Due Date, den rekomenderar jag för den var både rolig och spännande! Efter det åkte jag hem, där min bror, Marika och deras underbara barn var och hälsade på och då lekte vi min brorsons egna variant av ishockey: stöta iväg en uppochner vänd magnet på en anteckningstavla så att den slår ner en pinne... När de åkte så begav jag mig mot Anna-Karin där jag faktiskt forfarande är! Idag började vi dagen med att äta frukost/lunch/brunch på Talins café och efter det tog vi en promenad. Ikväll ska vi ha hemma spa och äta sushi och ha det myyyyyyysigt!


Kommentarer
Postat av: anna-karin

myyyyyyyyyyyyyysigt

2010-12-29 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0