11:42

Hejsan hejsan! Jag har aldrig  haft en riktig blogg, men nu nu när jag och min kompis ska starta en tillsammans så kanske det kan vara en kul grej. Att på något sätt äga något tillsammans. cooolt.
just nu sitter jag i soffan med min syrra och kollar på MTV movie awards och är helt förälskad i alla som fått pris. Alla är så otroligt jäkla duktiga. har varit sjuk nu ett tag och ligger och hostar hela tiden, men jag hoppas att jag får gå nu på träningen ikväll. Man blir så extremt uttråkad om man bara får sitta inne hela dagarna. Nu i veckan ska jag börja packa till våran Italienresa. Vi drar ner till Rimini med hela fotbollsgänget och spelar Italy- cup. Men att spela i 40 grader kommer vara en nedrans plååga! Aja, nu ska jag iallafall fortsätta kolla på tv.


/ Tove


Kommentarer
Postat av: Lucy

imponerande att man kan hitta nåt negativt om italien resan :P trodde inte det va möjligt.. vi kommer dööö av all skojj i värmen :D <33

2010-06-15 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0