hoffmaestro & chraa

gaaalet ! åh så sjukt najs det var igår alltså !
Igår var jag på grönan för att se hoffmaestro med Fanny, Ida, Amanda, Isak och Gurra (plus några fler). Det var gryyyyymt! Igår när jag kom hem va jag typ död för jag hade hoppat och skrikit sönder hehe ! efter konserten stannade jag kvar vid grönan (pga av att det var omöjligt att komma hem eftersom det va 123034034 personer där typ) med Isak, lagge, Erik och Chrille! efter det var det hemgång, men då blev jag skjutsad så jag klarade mig!

jag tog också några bilden med min ubergrymma (....nä) digitalkamera !






det var sjukt mycket folk där! men herregud det var värt det !
pussss

UPDATE: stackars denise och felicia (och andra) som inte kom in...

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Det ser ut som om ni hade det grymt! Faaan vad lack jag blev när vi inte kom in... Jag vill gärna se film från kvällen när vi ses! ;D ♥

2010-09-12 @ 10:37:19
URL: http://denns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0