jaa du...

Igår åkte jag till Ebba, där hade hon haft middag för några, men sen skulle det komma fler dit. Vi var bara där en kort stund för hennes föräldrar skulle komma hem. Vi gick till tågstationen och träffade några andra. Sen åkte jag, Isak, Lagge, Sara, Nicke, Adam och Simon till viggyholm. Där träffade vi Per och Fanny också var vi där jäääääätte länge så man frös ihjäl. Fast kul hade jag, jag hade jätte ont i käkarna efter att jag hade skrattat så mycket. vid ungefär 0400 drog vi till Lagge och var där ett tag och sen vid 0500 åkte jag och Isak hem till honom där vi sen sov i hans kalla garage. Och nu kom jag precis hem. Skit trött och fryser. Gårkvällen vart inte så lyckad, men det var kul ändå, och jag lärde känna gulliga Sara också, så det va jätte kul.

Nu ska jag fortsätta att ligga i min säng och ta det lugnt. För sen, om typ 2 timmar ska jag till vallentuna och spela volleyboll! åhhh vet inte om jag orkar. Men det får jag väl göra ändå !



i brist på bilder från igår slänger jag bara in en bild på min snygga älskling som jag saknar något enormt!

puss

Kommentarer
Postat av: ak!

hihi, saknar dig med! men vi ses ikväll :D

2010-09-26 @ 14:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0