påsklov ♥

är det bara jag som har the lov of my life? alltså detta lov har varit så galet underbart. Shopping, fester, underbara människor, sol, värme, bad, glass, godis, pannkakor till frukost, nattkäk på donken, cykelturer, nya vänner och en välmående Sally. Eller det sista är i sinnet, jag har gått och blivit sjuk :( Om man tänker bort det, kan det bli bättre?
Jag skjutsade precis Julia till bussen, och nu väntar jag på att duschen blir ledig så att jag får av mig sol oljan och havslukten (♥) för snart ska jag på påskmiddag, weeyhoo!
Igår hade jag lite folk hemma och det var så trevligt och roligt. Perfekt skulle jag säga, då jag inte orkade annat än att ta det lugnt och umgås med folk som är så himla snälla och sköna. Bilder kommer! Jag orkar inte gå och hämta kameran heheheh :) puss på er söta!


hej värlens snyggaste bild? nä men hääääärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0