Just 'cause I'm wrong it don't make you right.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft så många roliga saker för mig att jag inte varken har haft tid eller velat uppdatera. Den här helgen har varit perfekt. Precis vad jag behövde. I fredags var jag ju som sagt med Sara. Vi åt god sushi och sen mötte vi upp hennes härliga kompisar och det slutade med att vi lekte dunken i en park. Det var så himla roligt! I lördags gick jag och Evelina och såg No strings Attached! Den var hur rolig som helst! Jag köpte också ett par jeans, svarta Levi's ID curve - kärlek. Igårkväll var jag och några stycken hemma hos Melker och kollade på bland annat pensionärsjävlar och hade det allmänt trevligt. Idag ska jag plugga, städa och spela match! Hoppas ni hade en lika bra helg som jag!

kan ni hitta Sara? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0