ha ha

Jag sitter i köket med datorn och en hästsvans (tofs) i håret. Mamma kommer in och lägger toffsen över huvudet så att jag får en sorts lugg, och så säger hon "naw vad söt du blev!" med en jääääätte ironisk ton, "Du ser ut som ett troll haha!!". Två sekunder senare kommer pappa in i köket och säger " haha hon ser ju ut som dig!" = arg blick från mamma som säger "inga kommentarer...."

Det tyckte jag var roligt iallafall. Idag har jag segat och degat och varit på säsongens första volleyboll träning! Det var kul, och jobbigt. Nu sitter jag i alla fall och kollar på kläder och annat på internet, för i morgon ska jag och familjen till Barkarby outlet och då hoppas jag på att kunna köpa något fint! Och förlåt igen för kass uppdatering, haar ingen "inspiration"...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0