Familjen

Mamma: Ja, vad ska man säga om dig? Du har vart en otroligt fin mamma, och rätt så knasig på köpet. Du är som en bästavän för mig. Vi kan snacka hur länge med varandra om saker som jag aldrig skulle diskutera med andra. Tack för allt och jag uppskattar allting du gör för mig, och allt du säger att jag ska låta bli att göra. Du är en sån inspirationsskälla och en sån person som man strävar efter att få bli lite senare i livet. Som sagt, ett stort tack!

Pappa: Oj, du är ju bara för ball! Du är en riktigt ball pappa. Jag och du pratar inte så mycket om man jämför med mig och mamma men jag vet att när jag väl vill kunna prata så kan jag gå till dig. Du förstår mig samtidigt som du försöker göra det till någonting roligt istället och försöka se det posititvt istället. Du gör mig glad. Och gud vad stolt man är som har en musikalisk pappa! Det var säkert efter dig som jag själv började på musik intresset. Galet vad bra du är!

Rebecca: Syster, syster, syster! Du är min riktiga syster, och ingen annans och jag fick nog den bästa i hela världen. Du vet att jag älskar dig, även om jag inte säger det så ofta. Du får folk att skratta och le hela tiden, inkl mig. Din humor är underbar! Önskar att vi kunde snacka mer än vad vi gör, för jag vet ju att du är en bra lyssnare.

Oscar: Brodern min. Älskar att vi är så lika. Vi båda är rätt så lika tror jag iallafall. Musik är väll nästan bådas största passion om man säger så. Men du kanske är en "gnutta" bättre än vad jag är. Haha. Piano, gittar, trummor. Vad är det liksom? Du kan ju snart starta ett eget band med dig själv! Vi båda värkar vara sånna som vill ha det på vårt egna sätt och alltid vet vad vi vill. Älskar dig med gullegulle lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0