Come on, Jesus

Idag har jag hittills varit i Täby Centrum med min kära mamma och storasyster för att förnya våra pass. Dock fick jag bara med mig en lapp som skulle skrivas på av vårdnadshavaren eftersom jag är under 18... Aja lite shopping fick jag med mig hem iallafall! Ett linne - 249kr, en shortsdress - 149kr - och en virkad väst - 299kr - från Bik Bok och en väska från Gina Tricot för 299kr. Jag ska bjuda på en liten outfitbild också! 
 
Linnet + ett par gamla shorts från Bik Bok

Shortsdress, väst och väska kööpta idag! Halsbandet köpte jag tidigare från JFR.

Svart tröja - Bik Bok, svarta jeansleggings - DrDenim, skärp - gammalt, halsband - JFR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0