IKEA

Idag började jag dagen med att fira min underbara kompis Melker som idag fyller 16 år! vi tog en liten fika och gich runt och kollade lite i affärer. Själv hittade jag en urgullig vårjacka som jag kan visa i nästa inlägg.
efter det åkte jag, brorsan, syrran och mamma till ikea för att kolla runt lite efter hyllor m.m. till min och syskonens kläder. Vi hittade massa fina saker, men pågrund av att vi inte mätte hur stor yta som själva hyllorna skulle vara på så kunde vi inte köpa hem dom. Förhoppningsvis åker vi dit imorgon igen.

dagens: kofta- h&m, linne- oaks, jeans- jc, skärp- mammas gamla, armband/ringar- allt möjligt


Kommentarer
Postat av: Issa

Så jäkla söt du är !

2011-03-04 @ 01:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0