Take the words on your way

Hej alla! Jag har precis kollat på Top Model och 16 and pregnant som var inspelade eftersom de gick medan jag var på träning. Nu ska jag sova, är så jäääkla trött! Imorgon ska jag troligtvis iväg på en fitting för en plåtning som jag troligtvis kommer ha i helgen. Inget är dock säkert, men det skulle vara kul! I brist på bilder slänger jag upp en gammal, buenas noches!

Från en plåtning för några veckor sen! Jag vet inte om jag har visat den tidigare men nu blev det den i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad snygg du är! Känner inte dig, men den här borde du ha som profilbild!

2011-03-16 @ 21:01:57
Postat av: Isabel

Hej, tack så mycket!

2011-03-16 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0