Trött men glad som satan

Hej alla, jag kom hem från visningen för ett litet tag sen och har ätit och lite så för jag var så jäkla hungrig! Det var i alla fall visning för Ida Sjöstedt och det gick jättebra! Galet stressigt bara att byta kläder mellan! Jag fick typ en hjärtattack seriöst... Efter visningen gick alla modellerna och typ "minglade runt" innan vi åkte hem. Jättesköna tjejer förresten allihopa! Jag såg massa typ kändisar och så så det var lite coolt, men ballaste var att jag såg Jimmy Choo!!! Och tog i hand och var med på massor av bilder med honom, Ida och de andra! Hihi tycker i alla fall jag var ascoolt...! Ni får en lite halvtaskig bild på sminket för ljuset är sämst och jag orkar inte helt enkelt. Ha det bra!

Okej bilden var verkligen jättedålig, men det blir inte bättre just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0