Valborg!

Awiiie lördags kväll var så himla bra! Att umgås med människor man gillar betyder så himla mycket för mig! Nåväl, kvällen innehöll (som jag allltid skriver för jag orkar aldrig sitta och förklara i detalj) panik, ofrivilliga Julia och jag i ett fackeltåg, dricka ur glögg koppar, häng i trappan, kepsar som gick från huvud till huvud, brasor mitt i natten, en i believe påse som jag alltid glömde bort, samtal till en person jag knappt känner som jag skämde bort mig till (pinsamt), spännisar, borttappat och återfunnet tuggummipaket och roliga sms. Så himla värt. I söndags åkte jag och Julia in och kollade på mitt i innebandy finalen med en massa människor. Täby (TIS) vann! Så himla roligt :D Bilderna här nerifrån är lånade från två stycken underbart snygga Julia:or.



uärk till höger. Fulaste bilden någonsin... Men de andra är zuperzöta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0