det va goooooottt

sket va överraskande god min mocka latte är, kanske för att mer än hälften är gjord av oboy.. menmen. jag är stolt och glad. Fasst glad är jag alltid nu för tiden för herre jävlar vad bra vänner jag har fått. Helt underbara. Ikväll ska jag och några av dem till the voice (hehe) och jag ser fram emot det jätte mycket. Bara det att bussen går inte förräns om 2 timmar så jag får väl sega framför datorn en yttligare stund.
By the way, jag såg flera 'äntligen skolstart' skyltar i affärer i tbc igår. höll på gå fram och riva sönder de jävlarna. skolan är INTE välkommen nu när livet leker ! argh.



nej.nej.nej.nej.nej.

men det gick över. nu försöker jag fokusera på annat. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0