sliten

igår var jag på the voice, men egentligen bara för att flo rida uppträdde (grymt!) och för mina fina kompisar som frågade om jag ville med. Efter åkte jag till Ellinor för att ta ett sent natt dopp och sen kollade vi på tv. vi somnade vid 3/4 och vaknade sen vid 6.30 för att Henrik kom då. Sen hade vi det svårt att somna om så att vi var vakna tills 9 då vi tog bussen till täby centrum där vi åt frukost på donken. Najs. Efter det shoppade vi och sen åkte jjag till farmor för att äta lunch. Nu sitter jag och försöker att sova. Ikväll ska jag på bio, inception. med samma tjejer som jag var med igår/imorse! åh tråkigt inlägg, men jaja, uppdatteringar behövs..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0