Sleepy time

Hejsan svejsan! Har vart ganska upptagen hela dan idag så jag har inte kunnat uppdatera.. Men ska ta och berätta lite vad jag gjort. Jag vaknade vid halv 12 någonting och åkte sedan och badade vid rösjön med min underbara vän Louise. Vi hade det sååå otroligt mysigt! Sen efter det så åkte jag hem och bara slappade ett tag. Sen efter det så åkte jag och badade igen med brorsan på norskogsbadet ( utomhusbad, pool) Innan jag var tvungen att gå ut och sälja alla mina sportlotter med syrran. Vi fick några sålda med det gick inte så värst bra. Sen så blev vi sugna på att röra på oss, så vi sprang ca 2,5 km på ett spår precis vid oss. Såååå fräsch man känner sig. Nu ska jag kolla lite på tv och ta något gott att äta.


Bild från skolavslutningen.
kram

/ Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0