åh heeelvete

Som typ 8 av 10 personer så börjar jag också bli sjuk! ÅH HATAR DET! Jag sitter och tycker synd om mig själv, på grund av att det står nu helt ärligt 6 tomma nässprays flaskor på mitt nattduksbord (och inte ett enda fullt...!!!) Men jag är glad, för jag har precis börjat kunna andas igen för jag hittade ett spray med några droppar kvar! Hihi :)
Idag träffade jag som sagt några, och Mikael ville att jag skulle ta med kameran, så allt slutade med att jag nu har ca 300 bilder från olika stunder då Mikael har hållit in knappen så att kameran tar många foton i sekunden. Intressant.
Bilderna kommer upp inom kort! nu ska jag trixa och se om en sak funkar med desigenen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0