eh

Jag är verkligen inte den bästa på att uppdatera och min ursäkt är................ eh, ingen. Jag är mest inne på internet från min iPhone och därifrån kan man inte blogga. Idag har jag lärt mig nytt om kameran och tränat. Bilden här nere är tagen idag då, och så hade jag tråkigt så det fick bli ett litet expriment med lager på! Det blev fult. Men här är den:




MEN ÅH! det funkar inte att ladda upp bilder...najS att den slutar funka när jag äntligen har bestämt mig för att uppdatera! bilden kommmer upp när blogg.se har skärpt sig! nu är jag arg och ska gå och lägga mig. bon nuit allesammans!

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Oh, tres bien! ;)



Man får damp på blogg.se ibland. Men nyfiken på din bild hörrud. :)

2010-12-01 @ 17:31:28
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0